Medewerker servicedesk ICT

36 uur | MBO | Ondersteunende diensten | Dirksland e.o.

Solliciteer

Sta jij graag klaar voor collegas en weet jij als geen ander hoe ICT-problemen verholpen moeten worden? Ben je daarnaast een aanpakker en vindingrijk? Zit dienstverlening in je bloed? Dan komen we graag met jou in contact!

HomeAlle vacaturesMedewerker servicedesk ICT

Wat ga je doen?
Als servicedesk medewerker heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor jouw werk, je weet namelijk hoe belangrijk het is dat de IT-faciliteiten goed werken. Jij bent verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van alle voorkomende IT-problemen. Als een telefoontje binnenkomt, vraag je goed door om tot de kern van het probleem te komen en het probleem verholpen kan worden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het installeren van besturingssystemen, lokale applicaties en netwerkinstellingen en het verstrekken van autorisaties en gebruikersaccounts. Samen met collegas denk je na over verbetering van de werkwijzen zodat er zo efficiënt mogelijk kan worden gewerkt. Niet onbelangrijk om te weten dat jouw beschikbaarheid voor bereikbaarheidsdienst 24/7 gewenst zijn. Ben jij direct enthousiast na het lezen van deze tekst? Lees dan snel verder wat jij van ons kunt verwachten en hopelijk ben jij onze nieuwe aanwinst!

Liever eerst een dag sfeer proeven? Neem dan contact met ons op om een dag mee te lopen in ons team.

Wat geven wij?
Dit krijg je van ons:

  • Een goed salaris van minimaal €2.982,- en maximaal €4.015,- bruto (FG 45 CAO Ziekenhuizen) en alle overige arbeidsvoorwaarden zoals die staan in de CAO Ziekenhuizen.
  • Een afwisselende baan in de zorg met een fijne en warme werksfeer!
  • Een contract van 1 jaar. Klikt het goed en zijn we na een jaar nog steeds allemaal blij met elkaar? Dan geven we een vast contract!
  • Een hecht team van collegas die voor elkaar klaarstaan en betrokken zijn bij elkaar.
  • Extra arbeidsvoorwaarden speciaal voor onze werknemers:
    • Collectieve zorgverzekering
    • Hoge korting op fiets, tablet, telefoon en/of laptop
    • Korting op de sportschool
    • Vakantiewoningen huren tegen een lage prijs
    • Gratis trainingen van GoodHabitz

Wat geef jij?
Wat verwachten wij van jou:

  • Je hebt minimaal mbo-4 werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 2-3 jaar (eerstelijns) helpdeskervaring.
  • Je bent oplossingsgericht.
  • Je hebt kennis van Microsoft producten (Office, Active Directory, Terminal Server).
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden om collegas te woord te staan.
  • Je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan!

CuraMare als jouw werkGEVER
CuraMare geeft zorg met hart en ziel. We bieden ziekenhuis-, thuis- en ouderenzorg voor de bewoners van Goeree-Overflakkee, westelijk Voorne-Putten en Schouwen-Duiveland. Samen met meer ruim 3300 professionals zorgen we dat patiënten en cliënten de best mogelijke zorg krijgen. Dat doen we vanuit onze waarden: deskundigheid, gastvrijheid, compassie en vertrouwen. We bieden een fijne plek dichtbij huis om te werken, of als vrijwilliger aan de slag te zijn. En geven jou de ruimte om te leren en jezelf door te ontwikkelen in de zorg.

Solliciteer nu als medewerker servicedesk ICT!
Wil jij jouw zorghart geven in een afwisselende baan met fijne collegas? Solliciteer dan nu als medewerker servicedesk ICT bij CuraMare. We kijken uit naar je motivatie en CV! We ontvangen deze graag vóór 28 oktober.

Heb je vragen over deze vacature?
Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt bellen naar Jaco Wesdorp, via: 0187-607681. Hij beantwoordt je vragen graag!



Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Deel de vacature via: